۷ پاسخ

اره توی عصاره خوری میذارم

من سیب بخار پز میکنم میدم

نه نشد بدم البته هویچ خیار هندونه خربزه دوس داره بهش میدم میخوره

بله منم می دم

میدم اره

من میدم اتفاقا خیلی دوست هم داره

من ندادم ولی دوست دارم بدم

سوال های مرتبط