۴ پاسخ

بخار پز میکنم با یکم کره پوره میکنم با قاشق میدم یا بخار پز یکم کره رومال داخل میوه خوریش میزارم خودش بخوره

من ابپز میکنم بعد لهش میکنم قاطی فرنی میدمش

من میزارم‌ با آب میپزه بعد لهش میکنم یکم‌باشیر قاطی میکنم میدم

بخارپز کن پوره کن بهش بذه

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان محمــد صــدرا👶🏻🫀💋 مامان محمــد صــدرا👶🏻🫀💋 ۹ ماهگی
مامان آدرین جان🤍🥹 مامان آدرین جان🤍🥹 ۶ ماهگی