سیب درختی رو چجوری به بچهاتون میدین

۶ پاسخ

بخارپز بعد پوره

یکم اب میریزم روش خیلی کم شکر اندازه نوک قاشق چایخوری بعد یکمم گلاب میزنم مثل کمپوت میشه خیلی خوشمزه میشه

بخار پز یا آب پز

من رنده ریز میکنم بهش میدم.گاهی اوقات هم آب پز میزنم با پوره سیب زمینی قاطی میکنم بهش میدم

بخارپز کن پوره کن

من ک چند جا خوندم میگن بپزید بعد پوره کنید

سوال های مرتبط

مامان آدرین جان🤍🥹 مامان آدرین جان🤍🥹 ۶ ماهگی
مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی