بخارپز بعد پوره
یکم اب میریزم روش خیلی کم شکر اندازه نوک قاشق چایخوری بعد یکمم گلاب میزنم مثل کمپوت میشه خیلی خوشمزه میشه
بخار پز یا آب پز
من رنده ریز میکنم بهش میدم.گاهی اوقات هم آب پز میزنم با پوره سیب زمینی قاطی میکنم بهش میدم
بخارپز کن پوره کن
من ک چند جا خوندم میگن بپزید بعد پوره کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.