۲ پاسخ

یه سبد فلزی بزار روی قابلمه نصف کمتر اب داره و اب در حال جوشیدن سیب رو بزار داخل سبد در قابلمه رو هم بزار زیرشو کم کن بهش سر بزن تا بپزه و اب خشک نشه قابلمه بسوزه

من یه قابلمه اب میکنم توش یه ظرف کوچیک رویی میزارم ک میاد روی اب توی همون سیب رو تکه تکه میکنم میزارم در قابلمه اصلی رو میزارم بعد یه رب پخته با یکم کره رومال میکنم و میزارم تو عصاره خوریش میخوره

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی