اینم آش دندونی خوشمزه پسر جانم

تصویر
۶ پاسخ

چجوری پختی؟ بادوم داره مگع؟

این اصلن اش دندونی نیس ولی هرچی هس عجب خوجمزس

بعد پخش میکنین به فامیل یا غریبه؟

اش دندونی اصلا اینجوری نیست😑 نمیدونم شاید طرز پخت ها متفاوت باشه

مااز بلغور استفاده میکنیم با گوشت مرغ +نخد. لوبیا عدس +++پیازداغ فرااااوااااننن و نعنا داغ

بیشتر شبیه کاچی برای زنی ک زایده خوبه

به به دلم خاس مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱۴ ماهگی
مامان 🎀آیرا🎀 مامان 🎀آیرا🎀 ۱۷ ماهگی