۶ پاسخ

قدش خوبه ولی وزنش یکمی کمه بهتره با دکترش مشورت کنی

وزنش کمه

وزنش کمه عزیزم

نسبت به تولدش یکم کمه .چون یکسالگی حدود ۳ برابر تولد باید شه

وزنش باید ۱۰ بود

قدش خوبه اما فکر کنم وزنش کمه بازم متخصص باید نظر بده عزیزم خداحفظش کنه برات

سوال های مرتبط

مامان نیهان👼🌸 مامان نیهان👼🌸 ۱ سالگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان آلا 💗🍓. مامان آلا 💗🍓. ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم ۲ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی