۳ پاسخ

من با موز له میکنم میدم به عنوان میان وعده و تخم مرغ آپز یا نیمرو هم که درست میکنم قاطیش میزنم با آووکادو

بفرما

تصویر

ا
واکادو و با ماست قاتی کن پودر سیر یه کم نمک یه ذره ابلیمو

سوال های مرتبط

مامان 👑Diyar👑 مامان 👑Diyar👑 ۱ سالگی
مامان حہٰٰسٰٰٓینَِٰ💙 مامان حہٰٰسٰٰٓینَِٰ💙 ۱ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان پسرم 💙😍کوروش مامان پسرم 💙😍کوروش ۱ سالگی
مامان نینی خوشمل💙🧿 مامان نینی خوشمل💙🧿 ۱۱ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۱ سالگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی