۱۴ پاسخ

پریماه

من ستیا و سلنا و پانیسا دوست دارم بین این موندم کدومو انتخاب کنم

ماهلین رستا باران مهیاس بهارناز
این همه اسمای خوشگل خااص🩷

دلوین دلین سودا

ادرینا
یعنی دختر زیبا رو

تانیا

مهوا
یعنی ماه شب چهارده

ولی بچه من اگه دختر شد
همسرم میگه گندم🥲

ماهلین

مَهدُخت

پناه

اَبرا

منم موندم شاید اسم دخترمو بزارم آنیا
اگ قسمتش باشه
هم کوتاهه هم پرمعنی

منم اسم لِیلیا را انتخاب کردم و پناه همه گفتن اصلا خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۵ ماهگی
مامان پرنسا و تو دلی مامان پرنسا و تو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته شانزدهم بارداری