۴ پاسخ

هرچی خریدم برای پسرم کاربردی بود من اصلا قبل از اینک بدنیا بیاد چیزی براش نخریدم فقط واسه سه ماه اولش بعد کم کم مناسب سنش وسیله یا لباس میخواست می‌خریدم

لباس های سرهمی خیلی زود کوچیک میشه مخصوصا جوراب داره قد بچه رشد نمیکنه،البته یکی دوبار پوشوندم

من کریر گرفتم سربچه اولم نموند توش نو مونده

من مامانم کهنه شور خریده خیلی دردسره و اضافس
با دست راحتتره یا لباسشویی عادی رو بیبی بذاریم بهتره

سوال های مرتبط