۱۰ پاسخ

منم داشتم مقعدي گذاشتم حتما به قاشق نشاسه تو يه ليوان اب سرد قاطي كن بخور اب رو اتيشه برا لكه بيني

من مقعدی دکتر گفته بود

مقعدی بهتره چون واژینال خارشو سوزش میگیری

مقعدی

واژینال تاثیرش بیشتر از مقعدیه، من خودم واژینال گذاشتم و هم سرویکسم زود رف بالا هم هماتومم از بین رف

به منم مقعدی داده بود ولی من استفاده میکردم خونریزیم بیشتر میشد،دکترمو عوض کردم امپول داد

مقعد

سلام دکترم گفت مقعدی استفاده کن

نمیدونم چرا بمن گف مقعدی

فرقی نداره

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری