۴ پاسخ

من دیماه سزارین شدم
۳ تومن با تکمیلی ملت

خیلی راضی بودم از همه چیز

من دوماهو نیم پیش زایمان کردم با بیمه تامین ۲۳ گرفتن واقعا راضی بودم هم از دکترم هم از خدمات بیمارستان دکتر همیری

وای 2سال اونجا بدوبدو کردم برا بچه دیگ اسمش میاد متنفرم خخ

۳۵ هست سزارین و طبیعی

سوال های مرتبط

مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وششم بارداری