سونو انومالی چند هفته رفتید و اوکی بود؟

۴ پاسخ

من ۱۸ هفته و یک روز برا م نوبت زدن هنوز نرفتم

من ۱۹ هفته ۴ روز رفتم

مت ۱۸ هفته ۳ روز بهترین موقعش هست

۱۸ هفته ۴ روز میخام برم

سوال های مرتبط

مامان دختر گلی 🩷 مامان دختر گلی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گیسو مامان گیسو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جان دل مامان جان دل روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی