خانما استفاده از پودر موبر ضرر دارع

۴ پاسخ

من کرم موبر سینره استفاده می کنم خوب بوده

من ازدکترم پرسیدم گفت استفاده نکنین بهتره

میگن ک خوب نیست ن پودر موبر و ن هم اپیلاسیون و اینا فقط ژیلت میگن خوبه منم از ژیلت استفاده میکنم

آره استفاده نکنی

سوال های مرتبط

مامان نلا🧸 مامان نلا🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه نازم مامان جوجه نازم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه💙🩵 مامان جوجه💙🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🌰فندق🌰 مامان 🌰فندق🌰 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری