۱ پاسخ

نه خطرناک نیس همون انژیوگرافیه فقط با بالن تنگی رگ رو برطرف میکنن مامانم انجام داده یه روز فقط مراقبت احتیاج داره

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل❣️ مامان دوتا گل❣️ ۲ سالگی