مامانا برای اخرین سونگرافی کی برممم؟؟؟

۶ پاسخ

من 34رفتم و ماما گفت اخریه

طبیعی یا سز؟

۳۲هفته اوکیه

بین ۲۸ تا ۳۶ میرن
بهترین زمانش بین ۳۰ تا ۳۲ هست که اگر بچه وزنس کم بود فرصت جبران داشته باشی

من 36هفته رفتم

۳۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرشیدا مامان آرشیدا هفته سی‌وهفتم بارداری