سلام مامانا ی گل بنظرتون نینی دختر یا پسر

تصویر
۱۰ پاسخ

من حس میکنم دخترع

توN Tهم نگفتن

به خودت نگفتن

دختره
نی نی من هم قسمت پایین تنش اینجوری بود دکتر گفت گل دختره

پسره ب نظرم

نمیدونم تخت بود فک کنم دختره 😃

دکتر چی گفت

سر در نمیارم ولی حسم میگه پسره

دختره

پسره.

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان دخملی  قشنگم مامان دخملی قشنگم هفته بیست‌ونهم بارداری
شبنم شبنم قصد بارداری
مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم ♥ مامان تو دلیم ♥ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان عباس مامان مامان عباس هفته سی‌وهفتم بارداری