اومدم سونو برام دعا کنید همه چی خوب باشه

۶ پاسخ

خدارو شکر همه چیز خوب بود مرسی از همتون الهی شکر

انشالله انشالله

ان شالله که سالم و سلامته صدای قلبش رو میشنوی

نگران نباش به خدا توکل کن برات صلوات می‌فرستم

انشالله عزیزم. استرس نداشته باش

ان شاءالله که سالم و سلامته صلوات میفرستم برات

سوال های مرتبط

مامان حسام و آرسام🐣 مامان حسام و آرسام🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری