اومدم سونو انتی ، برام دعا کنید همه چیز خوب باشه 🤲🏻🤍

۷ پاسخ

منم فردا صبح باید برم مرحله اخر انتی انجام بدم از استرس خوابم نمیبره🫠

ان‌شاءالله همه چیز عالیه😍
حتما بهمون بگو که چیشدد

عزیزم ان شاءالله همه چی خوبه نگران نباش

انشاالله ب امید خدا ک همچی سالم و بسلامتی دنیابیاد جوجه😍🤲برا منم دعا کن عزیزم

عزیزم منم یک ساعته اومدم خونه
همه چیز خوب بود
واسه تو هم حتما خوبه
توکلت به خدا

ایشالا همه چی عالی باشه و نی نیت صحیح و سالم باشه

عزیزم بهم درخواست میدی

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری