در انتظار سونو انتی دعا کنید همه چیز خوب باشه

تصویر
۷ پاسخ

انشاالله دست پر برگردی

ان شالله همه چی خوبه با خبر خوب میای .منم امشب باید برم

منم ۲۰روز دیگه دارم،ان شاالله واسه جفتمون صحیح و سالم باشه🤍

توکل به خدا

ایشالا همچیش اوکی هس گلم

دقیقا چند هفته ای

توکل ب خدا چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری