علائم پایین اومدن سرویکس چیا هست؟

۷ پاسخ

ای کاش یه علائمی داشته باشه
من خیلی میترسم ازش
انومالی ۳۰ بود دکترم ن شیاف داد ن امپول

من درد کمر و‌درد پریودی خیلی شدیدی داشتم که اخرش هم سرکلاژ کردم

دزد پریودی مداوم

من علائمی نداشتم سونو رفتم مشخص شد .
دقیق هم با سونو واژینال مشخص میشه

من هیچ علائمی نداشتم تو سونو مشخص شد خودم تعجب کردم😔

من درد زیر دل

من درد پریودی داشتم

سوال های مرتبط

مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوهیار🤎 مامان کوهیار🤎 ۸ ماهگی
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی
مامان سید دیار💚 مامان سید دیار💚 ۱ ماهگی
مامان دیاکو🍃🤍 مامان دیاکو🍃🤍 ۶ ماهگی
مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری