چطوری عصاره پای مرغ بگیرم همون بندازم تو آب بپزه؟

۱ پاسخ

بله بذار با آب زیاد سه چهار ساعتی با شعله کم بجوشه طوری که قشنگ پوستش از استخون جدا بشه . غلیظ ک شد بریز تو یه آبکش قشنگ بساب که همه عصاره ش دربیاد

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان نرگس کوچلو 🎀👪 مامان نرگس کوچلو 🎀👪 ۷ ماهگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی