عصاره پای مرغ چطوری دربیارم

۲ پاسخ

پای مرغ رو گذاشتم پخت آب زیاد ریختم ۷.۸ ساعت گذاشتم پخت یدونه پیاز زدم یکم زردچوبه بعد گوشتاشو سوا کردم ریختم تو آبش با میکسر میکس کردم ریختم تو ظرف گذاشتم یخچال یکم خودشو گرفت برش زدم..
اگه میخوای گوشتش زیاد باشه بذار آب نصف شه اگه میخوای آبش زیاد باشه ابشو زیاد بریز من چون غذاهاشو تو شیشه میپزم خواستم آبش زیاد بشه که دیگ آب اضافه نکنم

من یبار گذاشتم اب اول ریختم بعد باز گذاشتم با فلفل دلمه و پیاز و هویج تا خوب خوب بپزه نرم بشه بعد استخوناشو جدا کردم لهش کردم قاطی اب کردم و گذاشتم یخچال که بست و سفت شد دیگه تیکه تیکه کردم گذاشتم فریز

سوال های مرتبط

مامان نرگس کوچلو 🎀👪 مامان نرگس کوچلو 🎀👪 ۷ ماهگی
مامان دایار خان🩵 مامان دایار خان🩵 ۸ ماهگی
مامان سلین وکیان🌸 مامان سلین وکیان🌸 ۱ سالگی