پای مرغ رو گذاشتم پخت آب زیاد ریختم ۷.۸ ساعت گذاشتم پخت یدونه پیاز زدم یکم زردچوبه بعد گوشتاشو سوا کردم ریختم تو آبش با میکسر میکس کردم ریختم تو ظرف گذاشتم یخچال یکم خودشو گرفت برش زدم..
اگه میخوای گوشتش زیاد باشه بذار آب نصف شه اگه میخوای آبش زیاد باشه ابشو زیاد بریز من چون غذاهاشو تو شیشه میپزم خواستم آبش زیاد بشه که دیگ آب اضافه نکنم
من یبار گذاشتم اب اول ریختم بعد باز گذاشتم با فلفل دلمه و پیاز و هویج تا خوب خوب بپزه نرم بشه بعد استخوناشو جدا کردم لهش کردم قاطی اب کردم و گذاشتم یخچال که بست و سفت شد دیگه تیکه تیکه کردم گذاشتم فریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.