من اول پنج دقیقه میجوشونم ابشو دور میریزم بعدبا ی پیاز و هویج و ی چوب دارچین و کمی زردچوبه میزارم چندساعتی میجوشه بعد هویج پیاز و چوب دارچین دور میریزم گوشت های پای مرغ رو جدا می کنم با ابش میکس میکنم میزارم یخچال خودشو بست با چاقو برش میدم تیکه تیکه میزارم تو ظرف دربسته میزارم فریزر
به منم بگید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.