۲ پاسخ

من اول پنج دقیقه میجوشونم ابشو دور میریزم بعدبا ی پیاز و هویج و ی چوب دارچین و کمی زردچوبه میزارم چندساعتی میجوشه بعد هویج پیاز و چوب دارچین دور میریزم گوشت های پای مرغ رو جدا می کنم با ابش میکس میکنم میزارم یخچال خودشو بست با چاقو برش میدم تیکه تیکه میزارم تو ظرف دربسته میزارم فریزر

به منم بگید

سوال های مرتبط

مامان نرگس کوچلو 🎀👪 مامان نرگس کوچلو 🎀👪 ۷ ماهگی
مامان ا‌روین مامان ا‌روین ۱ سالگی