۵ پاسخ

از ۱۶ هفته به بعد دیگه باید آهن بخوری

تا ۱۶ هغته فولیک اسید میخورن بعدش اهن

به من گفته تا ۱۵ هفته بخورم بعد دوتا اهن داده یک روز در میون باید بخورم ففول هست و یه چی دیگه

من از چهار ماه به بعد یونی فرو قرص آهن خوردم

تا ۴ ماهگی کوالی فول میدن بعدش دیگه باید اهن مصرف کنی از انومالی به بعد من دیگه کوالی فول نخوردم و دکترم برام اهن فروفورت نوشت

سوال های مرتبط

مامان عسلکم 🩷🧸🍯 مامان عسلکم 🩷🧸🍯 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری