چ موقع آد میدین بچه‌ها

۲ پاسخ

صبح ها
سعی کن نهایتا دیرتر از ۴عصر نشه
ویتامین د انرژی میده شب ید خواب میشه

هر وقت بیدی ایراد نداره من قاطی شیر میکردم میدادم دکترش گفت

سوال های مرتبط

مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان ❤️وین🫀🧸 مامان ❤️وین🫀🧸 ۱۳ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی
مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی