۵ پاسخ

فقط مولتی

دکتر دخترم بهش مولتی ویتامین.زینک.فولیک اسید داد.از وقتی مولتی میدم دیگ آد نمیدم

دکنر دختر من گفتن اهنو قطع کنم مولتی ویتامین تنها بدم حدود یک ماهه بخاطر یبوست شدید دخترم

نه دیگه مولتی شروع شه باید آد قطع شه چون مولتی آد داره خودش
و هنوز زوده باید ۶ ماه بشه که بهش بدی

فعلا فقط آد

سوال های مرتبط