خانما شیرخشک درست کرده تا چند ساعت میمونه؟

۷ پاسخ

یک ساعت عزیزم روی قوطی هم نوشته

دکتر گف تا گرمه بدم سرد شد بریزم دور

من تا یکساعت بعد میدم

تا۱ساعت ولی خب سرد میشه بچه دلدرد میگیره اگه نیم ساعت گذشته بریز دور

ولش کن بریز بره مگه چقدع ارزش ندارع تازه براش درست کن

روی جاش نوشته
تا۱ساعت

روش نگاه کن ببین چقدر نوشته مثلا اپتامیل پرونوترا نوشته دوساعت،پپتی یک ساعت زده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۳ ماهگی
مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی