هردو، والی ivfبرای نازایی
ای وی اف میکنن جنین پسر یا دختر انتخابی رو فقد انتقال میدن
عزیزانی که میگین iui , اول یه سرچ ساده توگوگل کنید (البته بعد وصل شدن اینترنت) . iuiفقط اسپرم به اصطلاح شسته شده رو وارد رحم میکنن و لقاح داخل رحم انجام میشه ، ولی ivf جنین در محیط ازمایشگاه لقاحش صورت میگیره که میتونن بعد از تشکیل جنین ها ، هزینه بدن جنین های دختر یا پسر رو جدا کنن و انتقال بدن
ivf
هر دو رو انجام میدم ولی ای وی اف درصدش بیشتره
قطعی فقط و فقط ivf هست
ای وی اف شامل تخمک کشی و انتقاله
که اگر بخواید تعیین جنسیت کنید یه مرحله بهش اضاف میشه بهش میگن PGD
توی پی جی دی جنسیت جنین ها تو ازمایشگاه صددرصد و قطعی مشخص میشه
عزیزم تو هردوش تعین جنسیت میشه ولی ای وی اف ۱۰۰ درصد همون میشه که خودت میخوای ولی ای یو ای ۶۰ درصد احتمال داره که بشه
IVF دقیق هست بقیه خطا داره
هر دو اما ای وی اف دقیق ترهiuiمث همون رژیم تعیین جنسیته خطا داره
من ای یو ای میخواستم بکنم گفتن میتونی تعیین جنسیت هم بکنی اما شانست نصف میشه و فقط همون اسپرما رو انتقال میدن برا من که نازایی داشتم خوب نیس و اینکه ای یو ای شانسش پایین تره و تقریبا مثل نزدیکی عادی میمونه و فقط اسپرم تقویت شده به رحم منتقل میشه اما ای وی اف شانس بیشتری برای گرفتن داره چون لقاح صورت گرفته رو انتقال میدن، اگر مشکل نازایی نداری ای یو ای کن یا یک دهم هزینه ای وی اف انشالله که بار اول میگیره
منم دوستم رفت دوقلو پسر آی یو آی کرد یکیش سقط شد اون کیم دختر شد
هر دو ولی ای وی اف ۱۰۰ درصد هس تعیین جنسیتش
هردو ولی آی ویاف ۱۰۰٪ هست آی یو آی ۶۰٪من چون آی ویاف کردم کامل اینارودر جریانم🤦🏻♀️
فقط ای وی اف قطعی
من ای یو ای کردم برعکس شد ولی چون بچه اولم بود سخت نگرفتم الان خداروشکر میکنم بچه اولم دختره ولی بعدی رو میخوام برم ای وی اف پسر بشه جفتم جور شه
من دکترم تغذیه و پوزیشن بهم داد
منم میخوام برم. نمیدونم حسم میگه اعتمادی به ای یو ای نیس برا تعیین جنسیت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.