سلام مامانا تو هفته من ایا ازمایش سلفری میگیرن؟

۳ پاسخ

سلام. من تو هفته ۱۲ انجام دادم.
منتها از آزمایشگاه نیلو سوال کردم تا کی فرصت هست، گفتن تا ماه آخر هم انجام میشه.
منتها دیگه اگر خدایی نکرده جوابش خوب نباشه، نمیشه کاری کرد.
ولی خب بهترین وقتش هفته ۱۰ تا ۱۴ هست

نه فقط آمینو میگیرن

نه دیگه فکر کنم دیر شده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان دخمل مامان🫀🥺 مامان دخمل مامان🫀🥺 ۱۰ ماهگی
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💖 دخملم💖 مامان 💖 دخملم💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرزندم مامان فرزندم هفته سی‌وپنجم بارداری