۶ پاسخ

تهران بیمارستان صارم فقط تزریق بی دردی ۳تومن

من که پشیمون شدم..برو تایپیک منو بخون کلی نظر منفی داشت

من اولین بچم طبیعی بود حالا میخاستم این بچمو سزارین باشم ولی اگه امپول واقعا درد میندازه که همون طبیعی بیارم

اپیدورال کرمان۲ تا ۴ تومنه

اپیدورال همه بیمارستانا میزنن؟

من زایمانم با اپیدورال فک کنم دو تومن ایناس هنوز زایمان نکردم البته😁

سوال های مرتبط

مامان گل پسر❤️ مامان گل پسر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی اصغرجونم مامان علی اصغرجونم هفته پانزدهم بارداری