۹ پاسخ

یکی از اقوام آذر زایمان کرد 3500 داده بود

من شنیدم ضرر داره واسه بچه منم دوست دارم بگیرم ولی میگه تو سایت خونه

من بیمارستان شمال امل قیمت گرفتم طبیعی ۵۵سزارین ۷۰😶پمپ دردو نمیدونم واقعا

بیمارستان دولتی چقدر میگیرن واسه سزارین؟

دوست من پمپ درد گرفته بود میگفت تاثیر آنچنانی نداشت با شیاف دیکلوفناک دردا قابل تحملن
منم پمپ درد نگرفتم روزی دوبار شیاف میذاشتم اوکی بودم
دردا فقط ۵ روز اوله بعدش کم میشه تو اون ۵ روزم سرپایی من کارای شخصی مو خودم انجام میدادم کارای دخترمو مامانم نبودنی انجام میدادم
فقط نباید رو بخیه هات بشینی موقع شیر دادن تکیه بده بخیه هات عرق نکنه بسوزه

من پرسیدم گفت ۴تومن هزینشه هزینه سزارین هم ۸۰بیمارستان صارم

عخی اسم دخترتون هلن هستش؟؟اتفاقا ماهم تصمیم داریم اسم دخترمون رو هلن بذاریم

من تبریز دکتر ندا شعاری ۲۰میگیره بیمارستان بین المللی ۷۰میلیون برا یه شب😩پمپ دردم نمی‌دونم هنوز

سزارین خصوصی ها ۷۰به بالا شدن پمپ درد هم۳تا ۵تومنه

سوال های مرتبط