۷ پاسخ

من خودم شمالیم اما کردستان زندگی میکنم، واسه زایمان ان شاءالله میخوام برم شمال،آمار گرفتم تو رشت یجا گفتن ۶۵ تومن فقط زایمان ،بجز زیر میزی و هزینه اتاق و پمپ و درد و اینا، کلا با اینا ۱۰۰ تومن باید کنار میذاشتم ولی یه بیمارستان دیگه آمار گرفتم گفت سزارین اختیاری زایمان اول با اتاق وی آی پی اجباری کلا تا۵۰ تومن، ۱۵ تومنم دکتر واسه نامه میگیره ،البته گفتن اگر دلیل واسه سزارین داشته باشی ۳۵,۴۰ تومن میشه هزینه بیمارستان

والا من بارداریم پرخطره دکترم بیمارستان امید خصوصی سز میکنه بارداری اولمه گفته ۵۵ تا۶۵ تومن زیرمیزی هم کلا از کسی نمیگیره

من خیلی دلم میخواد سزارین شم
ولی واقعا ۱۳۰ تومن ۱۵۰ تومن پول زوره انگار🥲

بیمارستان نیمه خصوصی پرسیدم گفتن۲۵
دوتا پزشک دارم یکیشون گفته صد و خورده ای
یکیشون ک اشناس برای ی شخص دیگه ۵۰انجام داده
تا ببینم واسه من چیکار میکنه

بیمارستان ۳۰ دکترم ۱۵ تومن

من از دکترم پرسیدم گفت ۷۵ خودشم ۱۰ تومن میگیره😕

ب من گفتن ۲۵

سوال های مرتبط