۶ پاسخ

من دکترم گفت عوارضش زیاده قبول نمیکنم استفاده کنی

دردام تا شب اروم شد

اره خیلی

من مخام بگیرم‌چون تو بیمارستان ادم اذیته سخته خودتم نمیتونی شیاف بزاری همراهمم روم نمیشه بگم بزاره پمپ درد مخام بگیرم

من که میگم درد سزارین از درد پریودی بهتر بود

خواهر من گرفت کلی ام پشیمون شد گفت تاثیر خاصی نداشته کار شیاف و مسکن رو انجام داده تازه شیاف و مسکن بهترن من خودم ب شخصه نمیگیرم

سوال های مرتبط