به نظرتون کدوم شیرخشک از همه خوش مزه تره؟

۴ پاسخ

نان ۱ اپتی پرو خیلی بدمزه ست هنوز نان ۲ مزه نکردم

ببلاک خوشمزه است اوتامیل از بقیه خوش مزه تره

ببلاک... خوشمزه ست خودمم میخورم

من نان ۱ خوردم و ببلاک شیرین بود

سوال های مرتبط

مامان سلین و سامین مامان سلین و سامین ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان 💜ALI🪻SAMA💜 مامان 💜ALI🪻SAMA💜 ۱۶ ماهگی
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری