مرکز ناباروری خوب کسی سراغ داره؟

۵ پاسخ

دکتر کلثوم دربندی

قبل. رفتن زنگ. بزن بهش

این دکتره میگ اصلا نازایی وجود نداره

اسلامشهره

من ی دکتری میشناسم عالیه خودمم میخام برم پیشش البته من تنبلی دارم این دکتر متخصص ناباروری هم هس بخی ادرس میدم تلفن

سوال های مرتبط

مامان جون مامان جون قصد بارداری
منتظرتم... منتظرتم... قصد بارداری