دوستان شما هاله می بینید

تصویر
۱۳ پاسخ

سلام شما باردار بودی؟؟

اگه پریود نشدی فردا بی بی بزن معلوم میکنه

مرسی عزیزم

نه نیست

نه نمیبینم من

خریدم مارک مدیکور اما هیچی امیدی نیست....

نه عزیزم متاسفانه منفیه

خودم هم جس کردم هست شستمش چون میگن خط تبخیر با شستن میره اما باز هست

فدا از جوابتون دیروز ساعت ۱۲ ظهر زدم روز ۱۷ آزاد سازیم دیگه هیچ امیدی ندارم...

صبح بزن بیشتر مشخصه الان یه چیز خیلی کم رنگ میبینم

من نه

من نمیبینم

نه نمیبینم

سوال های مرتبط

در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شقایق مامان شقایق هفته پانزدهم بارداری