بچه ها ارمایش تحمل قند رو هفته چند دادین

۷ پاسخ

۲۵هفته من یکشنبه رفتم اصلاسخت نیست محلولشم بدمزه نیست فقط قبلش ی قرص حالت تهوع بهم گفتن بخوردمیترون هری ساعت ی ساعت خون مگیرن فقط سختیش اینه ک گشنه میشی نمیشه چیزی بخوری جز.اب فقط من خوناروگرفت شبش سردردشدم صبح اوکی بود

۳۰😁

27هفته

۲۶ هفته و ۲روز دادم.من استرس زیادی داشتم.ولی اونجوری که میگفتن سخت نبود

من هنو نرفتم😭واقعا میترسم چون حالم بدمیشع

۲۴ هفته ۵ روز ..
صبر نکردم سریع رفتم دادم از شرش راجت بشم
از ۲۴ تا ۲۸ هفته وقت داری

من ۲۸

سوال های مرتبط

مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان 🩵فرهام مامان 🩵فرهام ۹ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد