منفی؟؟
چرا پریود نمیشم😭

تصویر
۶ پاسخ

وای خدا 🥲🥲🥲🥲🥲چقد سخته انطوری عزیزم حتماً برو متخصص زنان

عزیزم منم۸ روز عقب انداختم دو دفه تست زدم منفی بود رفتم آزمایش دادم منفی بود ولی همچنان پریود نمیشم دارم میمیرم از استرس

منفیه من از بعد زایمان که خونریزی کردم دیگه پریود نشدم تا الآن من شیرخودمو میدم

ببین همه الان اینجوری من 10 روز انداختم هنوز نشدم نگران نباش

نگران نباش اختلال هورمونی بعد زایمان هست

سردی نخور هورمونات احتمالا ریخته بهم

سوال های مرتبط

مامان 💙حامی 💙 مامان 💙حامی 💙 ۱ سالگی
مامان فنچول👦🤍 مامان فنچول👦🤍 ۹ ماهگی