۶ پاسخ

شیر خودتو میدی؟
کلا نشدی؟از بعد زایمان اگ کلا نشدی تا ی سال طبیعیه

کیست؟ تنبلی؟

منم پریود نشدم بعضی. روزا دل درد وکمر درد میگیرم ...میگم الان که پریود شم....ولی خبری نیست

عه همه نمیدونم چا اینجوری شدن منم بیبی منفی بود پریود نمیشم

منم تا الان پریود نشدم امروز انقد بدن درد دارم که نمیتونم راه برم بی بی چک هم منفی بود

منم دقیقا بی بی چک منفی کلی ام زعفرون خوردم امپولم زدم ولی نشدم

سوال های مرتبط