با کد ملی بچه بالای دوسال میتونم شیر ۲بگیرم؟؟

۵ پاسخ

شیرخشکو میتونی بخری
ولی ازاد

ازاد میتونی بگیری
یارانه ای تعلق نمیگیره

نه فقط زیر ۲سال رو میدن.. اونبار یگی امد بچش ۲سالو یک ماه بود ندادن بهش

مگه به کد ملیه بالای دو سال هم شیر میدن؟

نه نمیدن

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱۲ ماهگی
مامان نیلا🐥 مامان نیلا🐥 ۱ سالگی
مامان نینی مامان مامان نینی مامان ۸ ماهگی