سلام خانما یه دکتر خیلی خوب معرفی میکنید تهران؟

۱۲ پاسخ

دکتر لحنی تو حکیمیه عالیه

اگر شرق تهرانی سمت پیروزی هستی
ناصر توکلی

ببرش پیش زنداییم متخصص اطفاله کارش عالیه خوش برخورد و وقت میذاره واسه مریض مطبش قبل از میدون صد هفت حوضه ساختمان‌ نگین

عزیز ببین به نظر من پسر شما حالت آلرژی داره که با داروها خوب نمیشه دکتر بهنام مقدادی هم خوبه فرجام بود تت‌ ما تهران بودیم برادرش هم سمت غربِ
ببین احتمالا پسرتون با اسپری خوب بشه

دکتر امیرابراهیم صفرزاده
مطبش مرزدارانه

پسر من اول تب و آب ریزش بود بعدش بدتر شد سرفه اول آب ریزش بینی آبکی بود الان سبز شده سرفه های خلطی دکتر اول سیتریزین داد یه بار دادم خیلی خواب آلود شد دیگه ندادم الان دکتر آخر گفت هر ۶ ساعت پارکید بدم آخه تب نداره دیگه نمیدونم

دکتر محمدرضا رضایی

دکتر نسرین خسروی
دکتر نکیسا هومن

دکتر انوشه اسدی

واسه بارداری میخواهی؟

دکتر چی؟

دکتر چی عزیزم ؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امید من مامان امید من هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علیسان و دخترم👶🏼🎄 مامان علیسان و دخترم👶🏼🎄 هفته بیست‌ونهم بارداری