کیا فشار بالا داشتن و طبیعی زایمان کردن

۲ پاسخ

ما زن داداشم فشار خونی بود،گفتن طبیعی میتونی بیاری،درد طبیعی رو کشید اخرم سزارین شد فشارش بالاتر رفت

سوال منم هست
منم فشارم بالاست ....
کاش سزارین کنن برام

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد