کسی زینک ب بوه دوماهش میده؟۲سی سی زیادنیس؟؟

۲ پاسخ

دکتر به من گفت ۱.۵

اره عزیزم زیاد البته مونده به وزن من ۱.۵ میدم

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو💙 مامان فندوق کوچولو💙 ۱۳ ماهگی
مامان عشقولها مامان عشقولها ۲ ماهگی