بچه ها این خوبه بردارم واسه بشه

تصویر
۱۲ پاسخ

خیلی خوشرنگه

ارع خیلی قنشگه

آره هم مدلش هم رنگش قشنگه🥹

قیمتش چنده

خیلی قشنگه کاربردی هم هست

خیلیییی قشنگه🥹😍

لباس زمستونی زیادنخر جاریم بچش اذرماهی بود خیلی خریده بود بعد من حامله شدم گفت لباس گرم کم بخر دوسه تابخر بسه چون بچه فقط۳ماه توزمستونه اونموقع ام کوچیکه خیلی بیرون نمیبریش همش کوچیک میشن براش میگفت برابچم همش مونده نو

من یه کاپشن دیدم خیلی قشنگه بچه من دختره

تصویر

از کجا میخوای بخری ، پیج داره بمن هم بده

آره خیلی فشنگه تن بچه ها❤

اگر زمستون بدنیا میاد اره خیلی قشنگه

اوخودا چ نازه🥲

سوال های مرتبط

مامان سلین🍓 مامان سلین🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هامین 🤍 هاکان مامان هامین 🤍 هاکان هفته سی‌ام بارداری
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان کیانوش مامان کیانوش هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا فراز😍 مامان آقا فراز😍 ۶ ماهگی