بچه ها این کوله خوبه بنظرتون؟؟

تصویر
۱۵ پاسخ

خیلی قشنگه..فقط سایزش کوچیک نیست؟

بله قشنگه مبارک باش گلم

پیج داره بزار

چند گرفتی؟

مبارک عزیزم

خیلی شیکه پیجشو میدی؟

قشنگه به نظرم

آره من سر دخترم گرفتم لب آهن ربایی مال من

منم خریدم خیلی قشنگ و خوب و با کیفیته

چه نازه اره

خیلی خوشکله. فقط سایزشو دقت کن خیلی کوچیک نباشه.

عه منم ازهمین گرفتم

وای آره خوشگله کجا هست

اره منم شایدهمین مدلی هابخرم

بله من گرفتم جنس ترک هست

سوال های مرتبط

مامان سلین🍓 مامان سلین🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۷ ماهگی