۷ پاسخ

چند گرفتی

قشنگه عزیزم مبارکه

واسه من جای کوله داره ولی داخلش بند کوله نداشت

ست کالسکشه

تصویر

من ساک بارداری گرفتم اما شبیه کوله هست خیلی جادار
هم میش دستی برش داشت هم اویزون پشت کرد

اره خوبه قشنگه مبارکش باشه

آخه کلا با کوله راحت ترم تا ساک
ساک برام سخته

سوال های مرتبط

مامان آقا فراز😍 مامان آقا فراز😍 ۶ ماهگی
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلین🍓 مامان سلین🍓 هفته بیست‌وششم بارداری