چند گرفتی تو!؟؟
منم همین مدل تاب هارو برای دخترم خریدم ولی دیگه گهواره نمیخوام بخرم چون همه حالت درازکش داره هم نشسته بعد ها هم میتونه باهاش بازی کنه
به نظرم چیزه به درد بخوریه
چند گرفتی عزیز
خانمایی ک ازین داشتن و تجربه دارن منم ازین خریدم میشه مثلا بالای یکی دوماه اینو با همین میلش حالت خوابیده کرد و دیگ گهواره نخرید؟
مبارکش باشه عزیزم منم خریدم واسه دخترم بنظرم ک خیلییی کار بردیه
این تابا خیلیییییی کاربردین
من واسه پسربزرگم خریده بودم
اره خیلی خوبه ولی از 6ماه ب بعد میتوننیی ازش استفاده کنی
من دوتا خریدم یکی برا خونه خودم یکی برا خونه مامانم عالیه
اره منم گرفتم
عالیه من خیلی ازش استفاده کردم برای پسرم
اره عالین
اره عزیزم منم تازه گرفتم
اره خیلی خوبه من برای دخترم استفاده کردمو الاننگهش داشتمبرای پسرم
منم دوس دارم بجای گهواره براش تاب بخرم
نمیدونم دقیق چیکار کنم
اره عزیزم قشنگه مبارکش باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.