ایا برا روروک گذاشتنش زوده

تصویر
۷ پاسخ

فامیل ماهم بچه شو زود گذاشت رو روروک الان پسرش بنده خدا پشتش انحنا داره همه جا بردن اصفهان شیراز تهران گفتن بد نشسته ب ستون فقراتش فشار اومده چن ساله فیزیو تراپی میره

خیلی فشار به ستون فقرات میاد.تو رو خدا نکن این کارو

اذیت نمیشناسم ۴ماهگی ؟

زوده عزیزم

آره به کمرش فشار میاد... کمر باید صاف باشه

میگن خوب نیست زود بزاری ولی پسر منم هی گریه میکنه ک سرپا وایسته
منم از ۴ماهگی روزی نیم ساعت میزارم

نه منم منتظرم زود چهارماه بشه بزارم😂👀
خواهر شوهرم دخترشو 4 ماهگی گذاشت هیچی هم نشده

سوال های مرتبط

مامان فاتح مامان فاتح ۱۵ ماهگی
مامان محمد❤️ مامان محمد❤️ ۱۶ ماهگی
مامان آریاآرمان آرمین مامان آریاآرمان آرمین ۶ ماهگی
مامان ملیکا🎀🍓 مامان ملیکا🎀🍓 ۴ ماهگی