۹ پاسخ

تکون بچه تو هفته های ما زیر شکمه دیگ

سلام دوستان سرکلاژ یعنی چی

نگران نباش. اون خودش بالاس پاهاش پایینه😅

طوری نیست عزیزم اگه مرتب استراحت میکنی و دستورات دکتر رو رعایت میکنی طبیعی هست

من سرکلاژ نشدم و تو واژنم حس میکنم 😂 طبیعی هست عزیزم

منم سرکلاژم بعضی وقتا انگار بچه تو واژنم تکون میخوره

منم سرکلاژم بیشتر وقتا کلا تکوناش انگار تو واژنمه

عادیه فک کنم منم پایین شکمم احساس میکنم

شما چند بود سرویکس سرکلاژ شدین

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان دلارام 🩷 مامان دلارام 🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری