من خیلی نگرانم چرا تکون بچمو حس نمیکنم

۵ پاسخ

منم حس نمیکنم طبیعیه

جفت خلفی از۱۷نامحسوس از۲۲,به بعدمحکم
جفت قدامی دیرتر

ببین من در حد لرز زیر شکمم احساس کردم اونم بعضی ها میگن حرکت بچه نیسته 😅 بعضی ها میگن خودشه 😍 من اون روز حلیم و شیرین کردم خوردم ۳ بار زیر دلم حالت لرزه داشت به مدت کم شما هم اول صبح چیز شیرین بخور بعد جای ارام بخواب به سمت چپ و تا یک ربع صبر کن تکان میخوره

زوده عزیزم

زوده هنوز عزیزم از هفته های بعدی حس میکنی الان فقط حالت نبض حس میکنی

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شامی کوچولو مامان شامی کوچولو ۸ ماهگی
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری